پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119023
زمان جمع بندي پرونده فساد در فوتبال نزديک است/ مساله معافيت ها هم به اين پرونده اضافه شد
تاریخ انتشار : 1393/07/06 07:56:55
نمایش : 1336
حميد رسايي عضو کميسيون اصل نود قانون اساسي و مسئول رسيدگي به پرونده فساد در فوتبال گفت: زمان اعلام نتيجه نهايي پرونده فساد در فوتبال نزديک است و به زودي درباره آن اطلاع رساني دقيق خواهيم کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد رسايي عضو کميسيون اصل نود قانون اساسي و مسئول رسيدگي به پرونده فساد در فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني  راه دانا، در خصوص آخرين جزئيات پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: فعلا اين پرونده در حال رسيدگي است؛ بنده اين پرونده را به شرطي قبول کردم که هيچ گونه اطلاع رساني در مورد آن صورت نگيرد تا زماني که پرونده به نتيجه برسد.

رسايي تاکيد کرد: زمان اعلام نتيجه نهايي پرونده فساد در فوتبال نزديک است و به زودي درباره آن اطلاع رساني دقيق خواهيم کرد.

 وي با اشاره  به بحث  کارتهاي جعلي معافيت بازيکنان فوتبال خاطر نشان کرد: بحث معافيت ها  هم به تازگي به پرونده فساد در فوتبال اضافه شده است  که طبيعتا باز مي ماند تا در زمان خودش به آن رسيدگي شود.

انتهاي پيام/م/ط

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html